Model DPB-600 je baterijski puhač smanjene težine koji uključuje: jednostavno korištenje (nema više punjenja goriva ili hladnog pokretanja), nisku razine buke, niske vibracije (manje stresa i umora za tijelo), niske troškove rada te nulte emisije (bolje za okoliš u kojem radite). Naš sustav od 50 V, koristeći najbolju litij-ionsku tehnologiju, osigurava energiju visoke gustoće, u usporedbi s tradicionalnom, teškom, manje moćnom baterijskom tehnologijom. Naše 2Ah i 4Ah baterije su kompatibilne s cijelim ECHO 50V baterijskim programom. To znači da čak i ako posjedujete više od jedne od naših proizvoda iz 50V baterijske serije, trebate kupiti samo jednu bateriju - dokaz da jedna veličina odgovara svima s ECHO rješenjem.
Napon: | 50.4 V |
Težina bez baterije: | 3,2 kg |
Max, brzina zraka: | 72,5 m/s |
Obujam zraka: | 648 m/s |
Vrijeme rada: | 30 min (2 Ah), 235 min (16 Ah) |
Već više od 70 godina proizvodimo izdržljive i pouzdane proizvode. Sve počinje s inženjerima koji razumiju zahtjeve aplikacija i optimiziraju performanse, trajnost i ergonomiju. Slijede ih ljudi u proizvodnji koji su ponosni na ono što rade: stvaraju komponente prema zahtjevnim specifikacijama i sklapaju ih u proizvode vrijedne ECHO imena. Motor je srce proizvoda i mi kontroliramo cijeli proces. Naš vertikalno integrirani sustav počinje od sirovog materijala i uključuje lijevanje, strojnu obradu, toplinsku obradu, poliranje i oplatu, sve izrađeno u Japanu.
Da biste bili globalni lider, morate imati vrhunsku tehnologiju. Koristimo najnovije materijale za snagu i smanjenu težinu. Kompjuterizirani dizajn i proizvodnja dopuštaju nam da ispunimo uske tolerancije, osiguravajući superiorno prianjanje, završnu obradu i performanse. Roboti rade neumorno u suradnji s našim iskusnim suradnicima za učinkovito i koncizno sastavljanje naših proizvoda. Prototipovi su testirani na terenu mjesecima kako bi se osiguralo da zadovoljavaju zahtjevne kriterije. Dijelovi se kontinuirano mjere kako bi se osiguralo da nema odstupanja. Sklopovi se testiraju na prikladnost te se svaki motor pokreće i mjeri kako bi se uvjerili da rade od prvog povlačenja. Nema pretpostavki i ne postoji ''dovoljno dobro''.